Thursday, October 28, 2010

potong r...

Bismillahirohmanirohim...

Asalamualaikum..

aku baru perasan yg blog aku jarang ada gambar...tak berseri langsung..

back to da story..
tadi aku jalan jalan kat blog blog manusia...aku jalan punya jalan punya jalan..
tetiba aku nak wat satu hal kat dapur...bukan makan okey!!urmm...minum ja....dahaga la...jalan banyak sangat...keluaq ja bilik...terdengar suara Cik Chenta....pergh!!memang tak leh blah..memang sengau gila doe dia menyanyi!!!

dan..ada nak tau dia tengah buat pa..so, aku pun terhendap hendap la kat pintu bilik dia...dan nak tau apa yang aku nampak??kotor betoi la pemikiran hampa!!entah!yang pasti aku tak nampak apa apa..sebab pintu bilik dia tertutup rapat...

hampa nak dengaq..?ops!!lupa plak..tak rakam tadi..oh!!!alangkah ruginya ku!!
kalau tidak mesti hampa boleh dengaq kemerduan suara Cik Chenta yang tiada tandingannya...
(fuhh!!!perli nampak...)
sekadar hiasan..

hmm...baik tak aku...?puji suara Cik Chenta walaupun..perghh!!!memang x leh blah r..
hmm.....punya dok hendap........lupa niat sebenaq nak minum aiq....hmm..
aku tros masok bilik...jalan jalan g...sat ja...rasa dahaga balik..terbantut aku nak jalan2 sekali lagi...keluaq....nampak mak aku..sembang ngan mak aku..ralit lak sembang ngan mak aku..lupa lagi...

hmm...masok bilik tanpa minum air..........jalan2...kali ni aku dah tak dahaga...
tengah dok syok2 blogwalking kan...aku jumpa blog mamat yang perasan dia bagus sangat2!!dia ingat dia tu baguih sangat...suka mengutuk pompuan...dia tak sedaq ka??Nabi kita meletakkan kaum Hawa di sisi yang tinggi dan mulia....
dan..walaupun aku tau dia banyak 'followers'......sampai 2000 lebih..termasuk aku..ok..fine..memang tak tersangkal blog dia memang bez...dan dah banyak entri dia yang aku baca...tapi...dia memang suka kutuk pompuan gila2...tak patot langsung dia kata kalau pompuan cakap buat mulut tapi tak keluaqkan suara tu GEDIK!!

hoi Mr.K!!!!kalau dulu masa hang budak2 lagi...sekolah rendah...bab nak meniru dalam periksa!!cakap tak keluaq sora!!!ha!!tu pun gedik!!!???

dan..kalau hampa baca entri aku yang lepas..10 hal membuktikan lelaki rumit...
ada ja alasan dia....dan!!yang paling penting laki tu memang perasan tahap gaban!!!
dia ni mengingatkan aku kat Uztaz tablik yang ajaq aku kafa tu ja..
nama ja uztaz...tapi!!merendah rendahkan martabat kaum hawa....tak patot langsung uztaz tu kata pompuan pemalas nak p semayang kat masjid!!!aku kata la...tak semestinya...pompuan pun ramai yang p masjid solat....
dia kata..semayang Jumaat...
uztaz tu bodoh ka apa???belajaq agama ka dak???dah sah2 la masjid tu penuh dengan orang laki masa ari jumaat sebab semayang jumaat tu kan wajib bagi orang laki!!!
lagipun..kalau pompuan p...tak kan pompuan nak dok berimpit rimpit dengan laki...tu kan haram!!!
uztaz tu memang SENGAL!!!menguji tahap keimanan aku yang nipis ni bai!!!
macam mana la dia boleh jadi uztaz???

p/s:entri kali ni memang lari tajuk..nasib bukan jawab soalan BM UPSR...kalau tidak...mampuih aku...F la jawabnya kertas BM aku...maaf..aku emosi..aku terlalu marah tau!!


No comments:

Post a Comment