Saturday, November 13, 2010

keputusan+Ujian Penilaian Sekolah Rendah=11.11.2010

Bismillahirohmanirohim
Asalamualaikum

Tarikh 11.11.2010 adalah satu tarikh yg agak bermakna dlm hidup aku..bkn agak la..memang bermakna pon....mcm yg hampa tau...result UPSR keluaq ari tu kan?hmmm...pepagi tu confirm la x ketaq....bila guru besaq balik tu...tak lagi...bila kena pi dewan...baru terasa ke nervousan nya...
fuhh.!!!taun ni ramai budak dapat 5A...so...aku tak pasti sama da aku bleh dapat masok sekolah asrama penuh yg aku mintak tu...
Sekolah Menengah Sains Tun Syed Syeikh Shahabudin(SMSTSSS)
hmmmmm....ya la...Allah dah makbul kan apa yg aku mintak.....tapi aku agak disspointed la...sebab tak ramai member2 sekolah aku yg dapat 5A...just 5 pupils....
same like last year....but....kami dah naikkan sikit...siiikiiiiiitttttttt......purata pa tah...aku tak dengaq sangat masa pengetua cakap...so aku tak reti nak explain..agak bangga r dengan pencapaian kami...walaupun sikit..
anyway...skolah kami memang beruntung sebab ramai 4A 1B tahun ni berbanding tahun lepas...
(sekolah kami tak boleh di bandingkn dengan sekolah lain.coz.....confirm kami kalah...lima ja 5A??apa barang!!!!!)right????i know your answer.......

hm...15 ka 16 org 4A 1B...berbanding taun lepas...err.....2-3 orang kot...duhhh1!!tak ingat la...
altought aku tak pasti aku tabley masok sekolah asrama penuh yg aku memang mengidam nak masok tu.........aku tetap bersyukur dengan result yg aku dapat...masih bersyukur k....tapi...kalau tak dapat sekolah sains tu...high school la jawabnya!!
tak mau!!!!
ok lagi la tu dari kena masok irshad,,..oh may god!!!
tudung laboh doe!!!!agama??aku dah gelak kuat.......so...mcm mna aku nak masok sekolah agama???
so...better aku amik high school....

Alhamdulillah..


No comments:

Post a Comment