Monday, December 27, 2010

narnia:The Chronicles of NARNIA the Voyage of The Dawn Treader

Bismillahirohmanirohim..Asalamualaikumwarohmatullaiwabarokatuh..

Salam satu Malaysia..hai...Aku baqu ja lepas edit mu blog..Aku edit blog after watch cita NARNIA ni..OMG!Aku memang tngok Narnia ni dari satu sampai tiga.Yes! I'm a fan of NARNIA..urm..cita ni menarik la..cita ni memang best la..senang cakap..

yang ni yang aku tengok tadi.Yang ni yang ke-3..yang ni tak bapa best la..berbanding...

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian Poster
yang ke-2..dan..
The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe Poster
yang pertama..

it's a simple la..yang first and second ni ada makhluk yang kaki haiwan dan badan manusia like this..
aku dah try carik gambaq ori la..tapi kecik..so aku ambik ja la yg ni..


dan..yang ke-3 tak bapa best..sebab..it's no Susan and Peter la.Yang ada Edmund,Caspian,Lucy and a new character.urm..apa tau nama dia..I can't recall it..Yes!I can! Eustace..and..aku rasa la kan...nanti kalau NARNIA keluaq lagi la kan..mesti Lucy dan Edmund dah x dak..sebab depa dah besaq..and ASLAN
watak paling utama la ni.bila bahaya baru mai tolong..

Aslan ni macam urm.a little change la..x seronak sngt mcm first and second..But still enjoyed.Because I LOVE NARNIA!!^_^..

Hampa kena tengok sendiri la..Susah nak cita kalau tak tengok dari mula..dari kecik sampai besaq.It will be fun to story if you know la.Sebab bila tak tengok..Hampa tak kan paham punya..hik3!!

p/s:tngok la..best movie la NARNIA..I love you NARNIA!!!urm..minggu depan aku dah masuk skolah asrama la..Susah sikit kot nak on9 kat sana..so..Insya-Allah..sebulan sekali aku update..bosan la macam ni..I will miss you blog.Oh my..I want to cry..T.T....don't make me cry...uhuk uhuk..Tak boleh tahan la..hak23!!

No comments:

Post a Comment