Wednesday, December 22, 2010

berbalas pantun dua kerat

Bismillahirrohmanirrohim..Asalamualaikum..hai reader-reader sekalian..

-ceh..buat macam blog dy ny femes sangat kan.??
-Heh!eh..cakap ja la kau jeles kan?
-E..tolong sikit...tak main la jeles-jeles ni.

sudah!!sudah!!kalau hati aku ni betekak..sampai bila tak sudah ok.Tadi kan masa kau meng-upload gambar-gambar msa kat skolah taun ni..Rindu kat membe2 aku la wei sedih r cam ni..dah dah...nanti tak pasal-pasal entri ni jadik entri jiwang..hak hak hak..ya la..kalau nak diingatkan membe2 aku tu.Tak sudah punya.Almaklumlah...aku ni emo sikit orangnya..

-Sikit kau cakap?!
-Ya la..sikit la tu..
-Sikit kepala engkau!!Banyak kemain.!
-Ok la ..aku ngaku..aku ngaku.

Ok fine!Aku pun tak tau la napa sejak dua menjak ni ..emo jek..nak ehem ehem kot..hak23.!!Aku suka berangan dan mimpi yang pelik2..erm...tajuk entri ni pon aku ambik dari anganan aku.wait a minute..anganan ka mimpi?argh!whatever lah..yang penting benda tu tak kan pernah wujud ok!
so..aku nak cita sikit la apa yang aku mimpi tu..Actualy....aku ni..erm..tak tau la napa dia yang aku mimpikan.erm..angan?ok..tak tau la mana satu..kenapa aku mimpikan dia..aku tak pasti..dan..aku tak tau.nak kata rindu..erm.biar hati berbicara..

-No way!!!
-Yes way...
-Why him?'
-Why you ask me?
-Why you ask me back?I need your answer!
-You ask me too.
-ok fine..But why him.Not other?
-How can I know?
-because I don't know I ask you!!

Erm..suda2..Bukan rindu kot..entah la..baca ja la yerk!^^...Serius lawak dowh!

Dialog antara lelaki dan aku.(mimpi or berangan.)Lelaki mula dulu.
Cikgu suruh main game bejadah tau.Balas2 pantun 2 kerat.Ok ..senang..
-Hutan paya bakau,aku suka kau (yang ni maybe sebab aku baca cerita kat blog..so..termimpi-mimpi.._
-Semeon toreh getah , pegi rah!!!(ok..tere jugak walaupun dlm mimpi..otak aku still geliga ok.)
Riuh satu kelas.
-hancur luluh hatiku,mendengar kau berkata begitu.
-maafkanlah diri ini,kerana tidak sudi.*jelek aku dengar.tekeluar taik telingar..*
-hahaha!!aku pon tak sudi sebenarnya..*dngn muka sedih*
-jika begitu hendaknya, aku pun lagi suka..*senyum*
-Argh!!!!!!!kenapa Syazana??kenapa menolak???!!!!!*menjerit macam tarzen.*

And then aku tersedar....Sapa yang tak bangun lagi tu mmg gila lah..Tetiba aku tersenyum. sediri.kemudian ..HAHAHAHAHAHAlawak2!!!dlm mimpi berpantun..tak penah di mimpi orang..

p/s:Ini betul2.bukan cobaan....

No comments:

Post a Comment