Friday, December 31, 2010

haPPy neW yeAr...!

Bismillahirrohmanirohim...
Asalamualaikum..hai reader!Malam ni malan tahun baru masihi?
-betul ke masihi??ye la kot..aku hantam ja la..
malam ni family aju buat BBQ...hahahk..meluat aku dengan anak sedara aku yang satu tu
..gedik.penyibuk..semua ada..hihik..pompuan lar tu..busybody jer dia tu..nanti la aku buat entri pasai BBQ..ni nk cita pasai New Year kan???

Tahun depan apa azam anda?Urm..Yang pasti azam aku nak berjaya.Nak bahagiakan mak pak aku.Tak mau dispointed kan mak pak aku.Tak mau tinggai solat walaupun Sekali.Tak mau Lengah2 kan solat lagi.Tak mau main handphone lagi??(Erk??!Agak2 aku boleh buat ka?tapi untuk urusan penting saja.Nak menggedik.NO way!!)Lagi ya..ON9 seminggu sekali (yg ni I think I can do it la sebab aku nak kena dok asrama kan..So..ingat senang ka nak on9..)

p/s:Urm..New year..new year..sana sini..bersepah entri new year kat blog yerk?hihihihi!!


No comments:

Post a Comment